Váš nákupní košík je prázdný.
Close
Hledat
Filters

FAQ

Než budete kontaktovat naši zákaznickou linku, zkuste svou odpověď najít zde.

Jak objednat

Musím být registrovaný, abych mohl nakoupit?

Registrace není povinná, můžete objednávat jako host.


Jak poznám, že si mohu svou objednávku vyzvednout?

Jakmile se Vámi objednané zboží doskladní, přijde Vám do emailu výzva k odběru.


Jak poznám, že byla moje objednávka již vyexpedována?

Do emailu Vám přijde informace o expedici a následně Vás bude kontaktovat spediční služba.


Objednávku nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit její rezervaci?

Prodloužit objednávku můžete buď telefonicky, nebo přes "napište nám".

 

Doprava, cena dopravy a rozměrných zásilek

Lze využít služeb České pošty, PPL a Uloženky.
Co je rozměrná zásilka ? (zboží od 50 do 100kg  a kdy délka zásilky (nejdelší strana) přesahuje 200 cm nebo součet obvodu a délky zásilky přesahuje 300 cm). Paušální cena je zobrazena při objednání v košíku (cca 500 Kč), případně Vás bude obchodník kontaktovat, pokud bude nutné cenu upravit.

Reklamace

Veškeré informace naleznete v sekci reklamace a autorizovaná servisní střediska.

Pokud jste nenašli řešení, zkuste tedy využít kontaktní formulář (nejrychlejší způsob komunikace).

 

Podmínky změny údajů na faktuře

Podmínky změny údajů na faktuře. V  případě změny je nutno vyplnit následující formulář  a zaslat jej s originálem faktury -  zmena faktury.doc. Změna je zpoplatněna částkou 50,- Kč.
Změnu lze provést pouze do 10 kalendářních dnů od vystavení dokladu.
U fakturačních údajů je možné opravit pouze chyby či neúplnosti v názvu či adrese firmy.
Změna z firmy na fyzickou osobu nebo z firmy na jinou firmu není možná.
Doklad nelze rozdělit na více dokladů.
(některé změny nelze provést, proto je nutné už při objednávce postupovat s obezřetností - např. jedná-li se o přepis z právnické osoby na jinou právnickou osobu nebo na fyzickou osobu).